top of page
Обслуговування техніки

Сервіс та гарантія

Політика гарантійного обслуговування

  Товари торговельної марки Blaufisch розробленні та виготовлені відповідно до найвищих стандартів якості, тому ми висловлюємо впевненість, що їх використання принесе вам лише задоволення.

Blaufisch пропонує прості та комфортні умови гарантійного обслуговування.  Наша техніка – надійна та довговічна, але іноді ламаються навіть найкращі гаджети. Якщо з Вашим  пристроєм сталася така прикрість, як поломка, просимо дотримуватися наступних рекомендацій:

  • Перед використанням ознайомтеся з інструкцією користувача та надалі дотримуйтеся її вимог під час користування;

  • Під час покупки прослідкуйте, щоб гарантійний талон був належним чином заповнений, та не викидайте його протягом всього гарантійного терміну;

  • Разом із гарантійним талоном збережіть повну комплектацію та касовий чек;

  • Не намагайтеся самостійно усунути технічні недоліки в разі їх виявлення, натомість зверніться до Авторизованого Сервісного Центру;

 

  Умови гарантійного обслуговування:

  1. Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності правильно і чітко заповненого оригінального гарантійного талона, у якому вказані: модель виробу, дата продажу, серійний номер, термін гарантійного обслуговування, та печатки фірми-продавця.

  2. Строк служби побутової техніки складає 5 років.

  3. Виріб призначений для використання у споживчих цілях. У разі використання виробу в комерційній діяльності продавець/виробник не несуть гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування виконується на платній основі.

  4. Гарантійний ремонт виконується впродовж терміну, вказаного в гарантійному талоні на виріб, в уповноваженому сервіс-центрі на умовах та в строки, визначені чинним законодавством України.

  5. Виріб знімається з гарантії у випадку порушення споживачем правил експлуатації, викладених в інструкції з виробу.

  6. Виріб знімається з гарантійного обслуговування у випадках:

  • використання не за призначенням та не у споживчих цілях;

  • механічні пошкодження;

  • пошкодження, що виникли у наслідок потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;

  • пошкодження, що викликані стихійними лихами (дощем, вітром, блискавкою та ін.), пожежею, побутовими факторами (надмірна вологість, запиленість, агресивне середовище та ін.);

  • пошкодження, що викликані невідповідністю параметрів живлення, кабельних мереж державним стандартам та інших подібних факторів;

  • при експлуатації обладнання в електромережі з відсутнім єдиним контуром заземлення;

  • при порушенні пломб встановлених на виробі;

  • відсутності серійного номера пристрою, або неможливості його ідентифікувати.

  • Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали та аксесуари, а також фільтри, полиці, ящики, підставки та інші ємності для зберігання продуктів.

bottom of page